Archiwum X – Sprawa 666
Co takiego mogła się stać, że patrol przeszukujący sierociniec po zaledwie 5 minutach odmówił prowadzenia dalszych czynności z obawy o swoje zdrowie! Sprawa została zgłoszona do polskiego oddziału Archiwum X.
Co takiego mogła się stać, że patrol przeszukujący sierociniec po zaledwie 5 minutach odmówił prowadzenia dalszych czynności z obawy o swoje zdrowie! Sprawa została zgłoszona do polskiego oddziału Archiwum X.
Historia dzieje się w starym sierocińcu założonym w 1831 roku przez małżeństwo Witolda i Jadwigę Małolepszych. Trzydzieści lat później, w 1860 roku na terenie sierocińca doszło do tajemniczych morderstw. Policja nie potrafiła jednak wyjaśnić co się wydarzyło i sprawę umorzono, w działania śledcze zaangażowany był również egzorcysta, jednak nie wiadomo dlaczego, cała sprawa został umorzona. Cała akcja rozgrywki, w którą się zanurzysz dzieje się w 2006 roku, kiedy to na policje wpłynęło zawiadomienie zaniepokojonego dyrektora okolicznej szkoły. Nieobecność na lekcjach wszystkich dziewczynek z sierocińca wzbudziły podejrzenia dyrektora, który poprosił o pomoc policję. Z raportu z interwencji policyjnej można wyczytać, że: “w sierocińcu nie zastano nikogo, rzeczy osobiste mieszkańców są na swoich miejscach i nic nie wskazuje by ktokolwiek wyjechał. Zauważono jednak niepokojące zjawiska w postaci przygasającego światła, dziwnych odgłosów czy trzaskania drzwi…” Co takiego mogła się stać, że patrol przeszukujący ośrodek po zaledwie 5 minutach odmówił prowadzenia dalszych czynności z obawy o swoje zdrowie! Sprawa została zgłoszona do polskiego oddziału Archiwum X.
Minimalny wiek graczy: 18 lat
Nie dla osób z Arachnofobią
Podaruj dobrą zabawę i czas spędzony w gronie przyjaciół. W Mystery Machinery możesz kupić voucher (kartę podarunkową) na grę na dowolną ilość osób, w dowolnym pokoju (60 min.), na grę w Laser Tag (30 lub 60 minut) lub na grę VR (Wirtualna Rzeczywistość).
Zadaniem graczy jest rozwiązanie zagadek logicznych i zręcznościowych, które umożliwią wyjście z pokoju, w którym odbywa się Gra. Gracze mają na wykonanie wszystkich zadań wyznaczony czas (60min. lub 30 min. w zależności od wybranej Gry). Przed rozpoczęciem zabawy Mistrz Gry, przekazuje graczom niezbędne wskazówki i wytyczne na temat zadań, które czekają ich w wybranym pokoju. W każdym momencie Gry, gracze mają możliwość skontaktowania się Mistrzem Gry i opuszczenia pokoju jeśli zajdzie taka potrzeba.
Jest to Gra typu paintball laserowy. Gracze dzielą się na drużyny, które współzawodniczą ze sobą aby osiągnąć cel wyznaczony w wybranym scenariuszu. Celem gry jest zestrzelenie Graczy z drużyny przeciwnej lub wykonanie zadania np. zajęcie bazy drużyny przeciwnej. Paintball laserowy w przeciwieństwie do klasycznego paintballa jest bezbolesny. Po grze pozostaje tylko wspomnienie dobrej zabawy, a nie siniaki. Do strzelania wykorzystywana jest jedynie wiązka światła, którą rejestrują specjalne czujniki umieszczone na kamizelkach graczy. Przed rozpoczęciem rozgrywki graczy czeka odprawa. Mistrz Gry wyda wszystkim broń, kamizelki i przekaże zadanie bojowe do wykonania dla drużyn.
Arena wirtualnej rzeczywistości to przestrzeń, w której masz możliwość przenieść się w świat wirtualnych doznań. Na arenie dla każdego gracza przygotowane są stanowiska do gry, które wyposażone są w komputer oraz bezprzewodowe okulary wraz z padami. Przed grą Mistrz Gry dokonuje wstępnego instruktażu, na którym przedstawia zasady działania zarówno gogli jak i połączonych z nimi padów sterujących, pomaga również wybrać odpowiednią grę, która będzie odpowiednia zarówno do wieku jak i umiejętności gracza. Po instruktażu gracz przystępuje do docelowej gry, która zazwyczaj trwa 60 min lub 30 min. Na arenie VR cały czas znajduje się Mistrz Gry, który obserwuje zachowania i reakcje – tym samym ma możliwość zareagowania na pytania czy potrzeby osób znajdujących się na arenie.
Laserowy Labirynt to gra, która odbywa się w specjalnym pomieszczeniu, na którym znajdują się wiązki laserowe oraz specjalne przyciski. Zadaniem Gracza jest wcielić się w rolę włamywacza i zwinnie pokonać wszystkie laserowe przeszkody, a następnie wrócić w miejsce startowe pokonując tą samą drogę świetlanych przeszkód.