Ucieczka z Czarnobyla

6-12
Liczba graczy
Rezerwacji dokonuje się na określony czas, a nie na konkretny scenariusz gry.

Wszyscy gracze ukrywają się w obrębie areny, następnie rozpoczyna się odliczanie  – 30 sekund. W tym czasie broń jest nieaktywna, nie ma możliwości oddania strzału, a kamizelki nie świecą się. W tym czasie bazy (mobilne, okrągłe, świecące urządzenia, rozmieszczone w obrębie areny) odtwarzają w języku angielskim historię, z której gracze dowiadują się, że w elektrowni jądrowej doszło do wycieku radioaktywnego. Ekipa ratunkowa przybyła na miejsce katastrofy, ale w helikopterze pozostało tylko jedno, wolne miejsce. Dlatego uratowana może być tylko jedna osoba.

Po zakończeniu emisji komunikatu kamizelki graczy aktywują się i gracze mogą do siebie strzelać. Z początku wszystkie bazy ożywiają zabitych graczy. Po 2,5 minuty gry, losowa baza staje się radioaktywna: miga na żółto przez 10 sekund, a następnie zmienia kolor na zielony i zaczyna wszystkich zabijać. Oznacza to, że gracz znajdujący się w zasięgu bazy staje się radioaktywny (jego kamizelka świeci na zielono). Jego 1 strzał zabija przeciwnika, a sam również może zostać zabity jednym strzałem. Pozostałe dostępne bazy nadal ożywiają zabitych. Jednak kolejne bazy także przechodzą w tryb radioaktywny i zaczynają zabijać graczy. Trwa to, dopóki wszystkie bazy nie staną się radioaktywne. Kiedy wszystkie bazy staną się radioaktywne (i nie ma już gdzie ożywiać zabitych graczy), gra toczy się dalej, aż do momentu gdy na arenie zostanie jeden żywy gracz.

Celem gry jest pozostanie ostatnim żywym graczem i zdobycie jak największej ilości punktów.
Liczba żyć graczy: 5  Po uszkodzeniu radiacyjnym (dotknięciu bazy, która zabija) liczba spada do jednego życia.

Zarezerwuj